Veelgestelde vragen
Levering
Binnen Nederland is de standaard levertijd 1 a 2 werkdagen. In de meeste gevallen versturen we je bestelling dezelfde dag nog, maar we geven liever een iets ruimere levertijd vooraf aan.
Ook worden veel bestellingen via een brievenbuspakje geleverd. Die gaat met de normale post mee. Je krijgt dan wel een Track&Trace code.
Voor verzendingen binnen Nederland zijn de verzendkosten โฌ2,99. Bij een bestelling van โฌ20 of meer is de verzending gratis! Dus als je de verzendkosten wilt voorkomen, stop nog wat extra leuke producten in je winkelwagen! De daadwerkelijke verzendkosten voor ons zijn altijd hoger, dus we nemen een deel van de verzendkosten voor onze eigen rekening.
In de meeste gevallen past je bestelling in een brievenbuspakje. Voordeel is dat je hiervoor niet thuis hoeft te blijven omdat het (meestal) in de brievenbus past.
En anders krijg je je bestelling in een iets grotere verpakking. Je ontvangt in alle gevallen een Track & Trace code zodat je je bestelling kunt volgen. De code ontvang je nadat wij je bestelling hebben verzonden.
Op zoek naar een leuk cadeautje maar geen cadeaupapier in huis? Geen zorgen, wij pakken je bestelling gratis voor je in. Selecteer in je winkelwagen de gratis inpakservice en deze wordt automatisch toegevoegd aan je bestelling. Wij pakken je bestelling vervolgens in. Het is feestelijk cadeaupapier dat geschikt is voor verschillende gelegenheden.
Retourbeleid & garantie
We doen om te beginnen ons best om zoveel mogelijk leuke en goede producten in ons assortiment op te nemen. Mocht je toch niet tevreden zijn met het product, dan kun je je bestelling binnen 14 dagen zonder opgave van redenen annuleren. Na annulering heb je vervolgens nog eens 14 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen. Lees ons retourbeleid voor meer informatie.
Na ontvangst van je bestelling kun je de producten bekijken zoals je dat in de winkel ook zou doen. Als een product niet aan je verwachting voldoet kun je het product retourneren. Is er sprake van een beschadiging na de bezorging stel ons dan zo snel mogelijk op de hoogte. We zullen het product dan in eerste instantie vervangen. Meer informatie lees je op de pagina garantie & klachten.
Cadeau opties
Wil je een leuk cadeautje? Dan pakken we gratis voor je in! Je kunt de inpakservice kiezen door in je winkelmand op de inpakservice knop te klikken. We pakken dan je hele bestelling voor je in. Wil je niet alles ingepakt hebben? Geef dat dan graag aan bij de opmerkingen, zodat we verspilling kunnen voorkomen.
Ja dat kan! Bekijk hier onze collectie wenskaarten. We schrijven er eventueel ook nog een berichtje op als je dat wil. Dit kun je aangeven in het opmerkingenveld bij je bestelling.
Ja dat kan. Vul bij bezorgadres de gegevens in van de ontvanger. Klik op de knop dat het bezorgadres en factuuradres anders zijn, en vul bij het factuuradres je eigen gegevens in. Zo kun je een cadeautje eenvoudig opsturen!
Afrekenen
Je kunt veilig betalen via onze webwinkel. Momenteel bieden we deze betaalmethoden aan:
- iDeal
- Creditcard
- PayPal
- Google Pay
- Achteraf betalen via Klarna
- Shop Pay
De betaling verloopt via een betaalprovider. Wij slaan je betaalgegevens zelf niet op.
Overige vragen
We zijn aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur. Zij verzamelen beoordelingen over onze service om een onafhankelijk beeld te geven aan andere bezoekers. Binnen 7 dagen na je bestelling ontvang je dan ook een mail van WebwinkelKeur. In deze email vragen zij je om een beoordeling over ons te geven. Het is natuurlijk niet verplicht maar we zijn altijd erg benieuwd hoe klanten reageren op onze service. Zo kunnen we ook leren van de feedback die we ontvangen.
Nog vragen?
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan eenvoudig en direct contact met ons op. Je kunt ons natuurlijk ook om advies vragen over ons assortiment!